Friday, June 29, 2007

An indian cowboy.

När vi skulle åka hem så fick vi den gamla skruttiga bilen. Portvakten satt fram med chauffören och sedan klämde Mridde, Praffe och jag ihop oss därbak och Långben satt med en stor matta och tjugo pärmar på sig. Skruttbilen är jätteskumpig, vi fnissade rätt mycket. Sedan såg jag honom! An indian cowboy!!
Ååååh! utbrast jag. Titta på lillkillen där! Han ser stentuff ut!
Lillkillen var uppskattningsvis åtta år, och bar en stor brun cowboyhatt! Han hade smala jeans med hög midja och en t-shirt instoppad. Han bar på en bag (ni vet en sån där åttiotalsbag) och han bar den på ett åttiotalistiskt sätt. Hans uppsyn var lik en cowboy fastän han var en liten indianboy.
- Yes, he is looking so smart, instämde Praffe.
- Ji ha! svarade jag. (jag älskar att säga det för det låter så roligt när man säger det, ungefär så som cowboys låter när de kastar lasso, men det betyder javisst sagt med respekt).

4 comments:

Anonymous said...

Jag antar att man får vara glad över alla kommentarer man får, även om man inte förstår dem?

Anonymous said...

Helt sanslös kommentar, du måste försöka översätta den!!!
Hahahaha....

Kram Lina

Anonymous said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Projetores, I hope you enjoy. The address is http://projetor-brasil.blogspot.com. A hug.